Sån där "ARGH"-Dag

The Hell day.
Dagen började inte alls bra.
Vaknade, fixade mig och 20 i 9 stack jag till skolan.
När jag kom till tunneln var det vägarbete där så hela tunneln var avstängd- vilket ledde till att jag inte kom fram. Helt hopplöst.
Finns fyra vägar till skolan- ALLA går genom tunneln!
Finns inga andra vägar såvitt jag vet.
Så jag cyklade hem på fem röda och bad pappa köra mig till skolan vilket han snällt gjorde.
Hade tänkt ha selle med Ida och Sanna idag, men nej, Så blev det ju inte, utan vi fick ses på skolan ist.. -.-

När jag kom fram till skolan hade vi redovisningar och det gick bra tyckte jag!:)
Mina lektioner idag var; engelska, SO,engelska. Inget märkvärdigt ;)
Efter Engelskan kom pappa och hämtade mig(kunde annars inte komma hem) och vi stack ner i stan och käkade lunch:) Så nu är man mätt och belåten ^^
Ska öppna lådan från igår och kolla på min finfina SYSTEMKAMERA!:D
Hade tänkt ladda den och sen ta lite bilder ;)

Blir att plugga en del idag, för imorgon är min Födelsedag och jag vill helst inte plugga på den(tror jag måste det ändå) så jag gör klart allt nu!
Hörs senare!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0