Minnen


Jag har månag minnen; bra och dåliga, nya och gamla.
Jag har minnen jag minns alldeles klart och tydligt, medan andra är suddiga.
Jag har sett personer som vart med om mer än vad jag har, som är flera år yngre än jag.
Men det är egentligen fel att tänka så, för det jag har vart med om, har de inte fått uppleva.
I somras hände MASSOR, jag kommer aldrig glömma när jag fick mejlet som gjorde mig så himla lycklig..
Eller när jag fick uppleva kärleken mellan en häst och en männsika- den SANNA kärleken, där hästen gnäggar när skötaren kommer..
Eller när jag, 10 på kvällen, en Maj kväll, kutade ner på stranden, skrattandes, och kastade mig ut bland vågorna..
Jag har mindre bra minnen; när beskedet kom med hästarna, när jag skulle börja den nya skolan och jag var så himla nervös.. När man tappade kontakten med vännerna...
Det är bland det värsta som hänt mig..
När mina två bästisar tappade kontakten med mig.. När de bytade skola och förändrades heelt..
Men jag har även så många BRA minnen med dom.. Inte allra minst HP...<3
Jag ska ALDRIG glömma dessa underbara och VACKRA minnen; Never.

Kommentarer
Postat av: anna

nja mycket åh mycket vet ja inte :P

2012-05-08 @ 19:23:03
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Patricia ♡

Man kommer få vara med om sådant här med minnen hela livet:)

2012-05-09 @ 14:45:49
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0