En Torsdag i Maj

Haft en bra dag :)
Blev lite smått konstigt i början; glömde saker och fick vända hem igen, men till slut kom jag iväg!:)
Hade idrott första lektionen, ganska soft ;)
Efter idrotten hade vi Kemitest, som tydligen ska bedömas och vår lärare kanske inte går med på Omprov.. Lite orolig, för jag hade rätt på kanske 4/18 frågor..
Jaja jag gjorde mitt bästa, trodde inte det var så allvarligt så jag pluggade inte till det, vilket jag Alltid annars gör.

Jag hade väl egentligen tänkt sticka ut och springa idag igen, men lite för trött för det..
Satsar nog på att ta det lugnt och läsa :)
Ikväll blire ESC vilket jag nog ska se en liten bit av :)

Fortfarande brist på bilder, har ingen som helst aning om vad jag ska ta foto på, så det får bli arkivbilder tills på söndag elr något, just nu har jag lite ont om tid och så..
Men kom gärna med tips ändå!:)

Önskar mig en sån här kamera tills min födelsedag- onsdag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0