Äntligen har man hittat en klänning till skolavslutningen!:D

ÅH ÄNTLIGEN!
Hittade ÄNTLIGEN en klänning till skolavslutningen!:D
Köpte även matchande skor eftersom de skorna jag redan köpt till skolavslutningen inte matchade klänningen jag köpte.. x)
Så nu har jag 2 par oanvända skor, ska genast använda de jag köpte till skolavslutningen INNAN jag hittade den här klänningen som då vägrar samarbeta.. x)
Om ni vill jag kan lägga upp bild på klänningen, men bara om ni vill.
Ska ner och fika, köpte goa bullar på stan idag ^^ Ses :)

Japp arkivbild..

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

sv: såg nu att vi redan följer varandra. du följer mig fortf hoppas jag? :)

2012-05-19 @ 12:56:22
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0