14 tomorrow!

Har även sovmorgon idag!:)
Igår var vi och köpte min systemkamera<3
Så nu har jag skaffat mig en Canon EOS 1100 D!:D
Ska ladda den ikväll(har inte packat upp den ännu) så att jag kan använda den på min födelsedag imorgon!^^
Funderar på att fixa lite med bloggen så att det blir en fotoblogg, ev. får jag skaffa en ny, där jag bara har sk. "inspirations-bilder" men ha kvar den här!:)
Ni får annars komma med tips på hur bilderna blir bättre on the blog, för mina bilder är EXTREMT suddiga på min blogg, vilket jag inte tkr om..

Idag är dagen innan min födelsedag och jag ska gå i skolan.
Klockan 07.50 är William Spetz på TV!:) Såklart ska jag se på det ;) Kanske inte hela, för runt halv nio måste jag gå, men annars ska jag se så mycket jag kan ^^
Det är idag som jag ska redovisa.. Har inte kollat igenom om allt är bra, så får ta och göra det nu. Sen blire att städa rummet och läsa!:D
Började igår på "Hur kär får man bli?" av Katarina Von Bredow, ngn som läst den?:)
Nu tänkte jag gå, hade gött!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0