Solen skiner och allt är bra igen


Vart en bättre dag idag än igår.
Jag klarade mig fint.
De enda negativa som lyser klart om dagen är väl bara spanskan som var väldigt tråkig och läbbig...
Idag är det vackert väder och det känns verkligen som våren är på väg, flera st som börjat med tygskorna, ohh vad jag LÄNGTAR efter mina Puma-Lewis-Lacoste-skor.
ÄLSKAR skor!
Man samlar på olika saker, vissa på nagellack, andra på kläder eller frimärken, andra parfymer eller hårband eller liknande- jag samlar på skor >.<
Älskar speciellt såna där tygskor, använder dessutom bara Märkesskor x)
Ska bli skönt med slappa underbara tunna skor :)

Imorrn blir det nog Köpcentrat med bästaste vännen, sen blire väl bloggen.

Ska bla kolla på de nya skor-kollektionerna ;)
Hahha, jag är ju bara TVUNGEN! xD
Hoppas ni haft en bra dag, Love Ya♥


Kommentarer
Postat av: kajsa

Härligt att det är bättre idag :) kram

2012-03-01 @ 17:47:59
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: anna

jo precis men ibland får man bara säga ifrån att nu räcker det, ja menar ja hade en barndomsvän men ja du vet att ja växte men hon gjorde inte de hon var jätte omogen slutade umgås emd henne tyvärr

2012-03-01 @ 18:11:48
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0