Jag satt exakt här för 1 år sen, precis den här tiden, och började blogga



För exakt ett år sen, precis vid den här tiden, satt jag och började blogga.
Jag var då 12 år, hade inte fyllt 13 ännu.
Jag började blogga på min första blogg- precis den här bloggen du läser just nu.

Enligt mig har jag förändrats en del inom skrivandet.
Om vi tar ett av mina första inlägg på den här bloggen:

jaha, då har man studiedag idag. gött! imorgon ska man ha en "filmdag" med klassen. vi ska titta på någon film som fått jätte bra omdömme och vi ska proppa i oss godis, chocklad och allt möjligt, innan vi ska sticka och äta lunch. Great!

Njae inte världens bästa inlägg..
För de första ska det vara stor bokstav i början- på Varje mening. Choklad är felstavat och även omdöme... Ingen bild till inlägget dessutom.
Oj, nu har jag nästan inget inlägg som inte har nån bild..! :0

5 saker du inte visste om mig:
* Jag hatar rulltrappor
* Jag älskar att läsa
* När jag började rida så började på direkten på en C-ponny, vid 10 års ålder
* Jag lyssnar på musik dagligen och har alltid musik på när jag skriver inlägg till bloggen
* Jag är ett stort THG-fan

Jag ska försöka hitta på lite mer åt er när jag får tid ;)
Här ska det firas hela dagen! =D

Kommentarer
Postat av: anna

ja minns att när ja gick i skolan (haha va gammal ja låter!!!) ne men ja brukade ta en lite pause när ja kom hem sedan fixa l¨äxorna och var de mycket läxor så ta en pause då med och kanske blogga lite och svar apå kommentarer och sedan plugga lite igne :)

2012-03-22 @ 09:54:09
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: angelica

sv okejokej! :)

2012-03-22 @ 13:53:11
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis;)

2012-03-22 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0