Hemma från en fullspäckad dag

Haft en fullspäckad dag- precis som jag tänkt mig.
Jag vaknade runt åtta och stack alltså ner i stan med min underbara bästis, där jag bla köpte Ämnesblock till skolan, nötter,ytterligare ett block,stickers man sätter på böcker(skrivböcker)och en anka som låter till syrran.
Ja lita randoom saker men jag kände att jag ville vara snäll och "nyttig" idag, så nötterna gav jag till familjen, ankan till syrran och blocket till brorsan när jag kom hem.
Hahha ja ibland får jag en kick av att vara snäll och bry mig om andra.. ^^

Efter att ha vart i stan åt vi korv med bröd som vi grillade utomhus(ÅRETS FÖRSTA GRILLNING!!) och sen åkte älskade bästisen hem.
Stack över till Sanna sen och väl där satt vi och hade astrevligt med våra datorer.
Nu sitter jag här och ska försöka få bloggen i TOPP och ge er underbar läsning.

Vad önskas att läsa om?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0