Haft fullt upp


Tänkte blogga en hel del igår, men så blev det visst inte.
Jag tillbringade hela helgen med min bästa kompis ist<3
Vi hade riktigt trevligt :)
Bio och mycket skratt ;)
Idag upptäckte jag att de var söndag.. Vilket betyder att det är pluggdag.
Jag såg att jag hade RIKTIGT mycket läxor denna veckan, plus ett och annat prov att plugga till, så jag kommer ha fullt upp hela dagen.
Men eftersom det är strålande sol och jättevarmt tänkte jag ge mig ut och springa med min kompis lite senare ;)
Kanske kommer bilder under dagen, har tagit en del under veckans gång ;)
Trevligt att ni kommenterar så mkt som ni gör, that make my day<3
Lot of love to you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0