Försök att få bloggen att bli bättre


Ja jag ska försöka bli bättre på att blogga, bättre på att lägga upp bilder, bättre på att sköta bloggen på ett schysst sätt.

Jag känner att bloggen får mindre värde- iaf i mina ögon.

När jag kollar igenom bilderna i bloggens arkiv ser jag tydligt hur de förändrats.

Nån helg var jag extremt duktig, la upp bilder på spännande och mysiga saker, såna bilder som folk vill se på.

Mina foton jag har på bloggen just nu.. De är inte precis de bästa..

Jag är ledig imorgon vilket betyder att bloggen inte behöver ta så mycket smäll.

Jag ska försöka uppdatera BRA, föra över alla mina bilder, få statistiken att se OK ut igen.

Få bloggen att klättra igen, helt enkelt.

Jag ska egentligen plugga hela dagen imorrn, eftersom vi har en "själv-studering-dag".

Men jag gjorde de flesta läxorna idag istället, så jag har bara kvar att plugga på prov samt läsa en bok ;)

Nu kör vi vah, nu kör vi och försöker göra ett bra resultat av det hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0