Bloggen kommer in på schemat sist av allt


Usch får panik att veta att bloggen får ta smällen gång på gång!
Vi har så extremt mycket med skolan just nu, och jag ligger väl inte direkt efter med något men jag vill ju alltid vara i god tid.
Vi har även mycket prov just nu, inte minst ett stort SO prov på fredag, och vi hade dessutom ett ENG-prov idag som gick riktigt dåligt...
Nog talat om de, jag behöver råd om hur man kan få ihop skolan-pluggandet och läxläsningen-och bloggen. Jag är så himla dålig på att hinna med båda sakerna, så jag tar emot alla tips med öppen famn!

Ja, sen är de ju en RIKTIGT stor grejj som händer imorgon..
Och det ska såklart firas här på bloggen! :D
Nån som har något gissning?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0