-TRÖTT-


Jag har väldigt mycket att göra just nu och jag känner att tiden inte räcker till liksom..
Det är väldigt störigt.
Jag har kommit på att jag hinner med bloggen på morgnarna på måndagen och tisdagen eftersom jag har sovmorgon och jag inte har nån tid på eftermiddagarna och sköta det hela.
Så nu ska jag bara kika in här lite snabbt.
Kommentarerna öste in på bloggen igår, massor med kommentarer vilket är extremt kul, men om jag inte svarar på era kommentarer förrän efter flera dagar, då vet ni varför- min tid räcker inte riktigt till.
Idag har jag Speech direkt på morgonen.. :/
Jag hatar engelska och vi blir tvungna att tala engelska inför folk i en timme!
Jag har ingen aning hur jag ska kunna stå ut, men jag ska väl lyckas, på något sätt..
Jag drar mig iväg nu, skolan strax..
Wish Me Good Luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0