Läget just nu

Det blev en jobbig natt för mig.
Jag hatar hatar HATAR min allergi, får mig att inte kunna somna på nätterna och på dagarna få mig att må sick och se ut like a Zombie.

Inatt vaknade jag inte runt 12(som natten förut), utan runt 6 på morgonen.
Somnade om.
När jag nu vaknade hade ögonen klibbat ihop sig(ögonen rinner på nätterna).
Åh herre..
Kände mig också helt mörbultad.
..Börjar misstänka att min allergi förvandlats till en förkylning..

Så är läget just nu.
Tar mig ann att rida trots att allergin inte verkar gå med på det.
Om allergin blir för mycket kan jag inte rida(för mycket= rinnande ögon,rinnande näsa).
Men nej nej, allergin, PASSA dig! *@!(&!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0