Går på Sommarlov idag!:D

OMG..
Kan inte fatta att jag går ut sjuan idag!
Aldrig mera sjua, bara uppåt uppåt uppåt!
Idag ska jag ha en annorlunda outfit..
Hehe.. Ni vet som känner mig ;)
Ska bli roligt att se vad de andra tkr.. ^^

Efter skolan hade jag tänkt åka iväg till min kompis och fira sommarlovet med henne, GRYM start ju! Får se hur det blir.. ;)

Solen är uppe! WOOHOO!
Hållit sig undan fram tills igår eftermiddag :P
Men nu, NU är du här värme och sol! Och kolla, ALLDELES klarblå himmel!:D
Kan det bli bättre?:D
Önskar er en GRYM tisdag- och för er som går ut skolan idag(ja, går på sommarlov) önskar jag en GRYM start på SOMMARLOVET!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0