Fullspäckad dag!

Trodde dagen skulle bli soft, chill rakt igenom.
Såå fel man kan ha.
Dagen blev speedad till MAX.
Klockan 1 mötte jag mina kompisar(halv 2) och vi såg lite på film ett tag, sen stack vi ut ett tag tills klockan blev runt 18. Direkt därefter stack jag ut och orienterade med min bror i skogen, vi sprang runt 5km tror jag att det var. Riktigt jobbigt(har inte tränat "riktigt" på flera veckor, har vart småförkyld och haft en besvärlig allergi).
Fick lite problem med att få luft ibland, tack vare allergin men jag klarade det hela fin fint :)
Vi tog den näst svåraste rundan(dock var vi nybörjare) och klarade 8/10 kontroller, vilket jag tycker är mycket väl godkänt :)
Kom hem runt 21.00.

Imorgon blire att ut och rida i bergen!:D
Ska bli riktigt roligt!
Blickar nu framåt mot/på en intensiv vecka, wihoo!
Hoppas ni haft en bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0