Fotodag 28/6-12


Ett vääldigt försenat inlägg blir det här.
Ledsen att uppdateringen är så dålig nuförtiden, men ni vet, det är ju Sommarlov!

I Torsdags var jag i parken med min bror och moster, och självklart hängde systemkameran med!
Blev väldigt många bilder man tog, men jag har en gräns; sju bilder är MAX att lägga upp i ett inlägg, annars blir det bara för mycket.
Men lite bilder fick jag med i detta inlägget.
Hade en göskön dag, det var varmt(varmaste dagen på hela veckan), och vi vandrade några kilometer och gick även ner till havet en stund.
Sköna och vackra dagar i parkerna är bland det härligaste som finns..!♥

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: ja här är det super :D
kram

2012-06-30 @ 23:56:30
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Julia

Fina Bilder! :)

2012-07-01 @ 17:29:06
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0