Dåligt väder,dålig uppdatering

Igår var en väldigt chill dag.
Inget bloggande på hela dagen, var för trött för att blogga helt enkelt.

Den här veckan har jag inga speciella planer.
Ska rida med moster på onsdag, ska bli riktigt roligt!:)
Idag hade jag tänkt beställa böcker från internet för första gången, har lite tomt på böcker i bokhyllan och läslusten är på TOPP. Liksom tråkigt att slänga bort ett sånt sällsynt tillfälle.
Hm sen vet jag inte riktigt, vädret är jätte tråkigt.
Kanske får sitta och skriva ett tag elr något.
Har ni något tips på vad man kan göra när det är tråkigt väder?:)
Hoppas ni får en bra dag!:)

Det är typ såhär vädret ser ut idag ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0