Vad är det för FEL?!

Har märkt att det är något allvarligt och viktigt och tråkigt problem med Blogg.se. 
När jag ska publicera inlägg så står det "något gick snett" och mamma Mu kommer upp. 
Sen så får jag skriva om mitt inlägg 3 ggr! Sen visar det sig att alla inläggen kommit upp PLUS att det kommit FLERA KOPIOR AV INLÄGGEN. Ser att min kompis fått samma problem, I Don´t Like It.
Någon som vet vad felet är?? 
Dessutom så står det "1 kommentar" när jag inte har någon ny kommentar..?? 
Och JA jag är FÖRBANNAD. Skriver två frågetecken vilket jag annars aldrig gör förrän jag blir RIKTIGT förbannad och sen har jag ALLTID bilder till mina inlägg(och nej, det där @!!(/#¤&&¤#@ "utkast-inlägget" har jag inte ens publicerat och det går inte att ta bort heller.. 
Ja, nu är jag RIKTIGT FÖRBANNAD. 
Tack på förhand om det är någon snäll som vill hjälpa mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0