Underbar dag men tror inte fötterna håller med..

Var en underbar kväll igår. 
Var med Zozzo och sen kom även Sanna och Ida men sen tappade vi bort de och hade ingen teckning så vi fick inte tag på de igen..(om ni ser detta; jag försökte ringa flera gånger, vart tog ni vägen?)
Fick en fet signering på armen- bild kommer senare. 
Gick i c:a 10h(om inte mer) och jag kan ju säga att både ben och fötter protesterade rejält när jag kom hem. 

Idag funderade jag på att åka till marknaden igen, men tror mina fötter och ben inte återhämtat sig ännu sen igår.. 
Sjukt nöjd med gårdagen TROTS att fötterna inte vill hålla med mig.. ;) 
Jaha, vad ska ni göra idag?:) 

Turkiet..
♥Jag vill tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: Linnea S ♥

Härlig bild från Turkiet! Haha det är inte kul att ha ont i fötterna ;)
Svar: Och jag tycker det är viktigt att du ska veta hur glad jag blir av det du skriver! :D
Ja, igår var det verkligen en underbar dag, alla dagar på sommaren skulle vara så! ♥ och det verkade som du hade en bra dag också! :))
Kram!

2012-07-27 @ 11:50:45
URL: http://neaseevers.blogg.se
Postat av: Michaila - I can do anything in the right shoes

Sv. Härligt, haha okej :)

2012-07-27 @ 11:56:08
URL: http://michaila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0