Summer Today

Idag är det sol! 
Vaknade av fiskmåsarna utanför fönstret och när jag öppnade ögonen bländade solen mig♥ 
Det är vad jag kallar sommar♥

Idag hade jag inga speciella planer, och det förblir så, att jag är sysslo lös all day, tyvärr. 
Ska gå ut i det fina vädret och bättra på brännan haha. 
Ska ta med en bok så jag kommer ikapp läsningen(ligger sisådär 5 böcker back). 
Lite musik på det, så är det SOMMAR på Höög nivå!;) 
Vad ska ni göra idag, kära läsare?:) 

Ännu en sommarbild♥
Älskar att jag har fått så fina och många sommarfoton den här sommaren. Kunde fått fler, men med tanke på att det regnat en hel del så är jag ändå nöjd. 
Älskar sommaren, för fotona blir så.. Underbara och levande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0