Söta bloggläsare

Söta bloggläsare var inne och kommenterade idag- det jag då hade lovat var att förbättra uppdateringen! 
Så HERE WE GO. 

Hade en trevlig liten kväll igår, var och hade picknick med brännboll på en äng med bekanta, var där till 9 på kvällen. Sen blev det hemåt, chillade och tog det lugnt.. 

.. Idag har det vart en SLÖ dag.. 
Vaknade, hade planerat att sticka te stranden, men nej nej, blev inte så, förblev mulet all day. 
Efter lunch tid fick jag en FRUKTANSVÄRD huvudvärk, jag försökte göra allt som vanligt, men det malde och malde i huvudet. Till slut fick jag stänga ner musiken och gå och lägga mig ner, kunde inte ens sitta upp. 
Gjorde så fruktansvärt ont, tog en huvudvärks tablett men det tog ju ett tag för den att verka.. 
.. Iaf, jag blev bättre och det var väl för väl. 
Ja, så har väl dagen varit. Chill, huvudvärk och upptäckt av nya låtar! 
Har fått dille på det här med disco och pumpad musik som verkligen LEVERERAR och som man inte kan sitta stilla till, utan där man måste dansa med och nynna och bara YEAH. 
GÖTT och HÄRLIGT med såna låtar! 
Kan bjussa på några såna lite senare ;) 

Hur har er torsdag varit?:) 

Internet laggar som in i.. Åhh vår fixa detta så jag kan uppdatera mer! 
(därför jag inte har några nya bilder att bjuda på)

Kommentarer
Postat av: Sofia Vardag&Foto

sv: jag har haft en super dag, dudå ? :)

2012-07-05 @ 21:50:59
URL: http://fiiaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0