Sommardag med stranden


 
Uppdateringen just nu är sådär BAD som jag alltid försökt att undvika. 
Men lite svårt att blogga när det är sommar och statistiken är ritkgit usel, man får liksom inget PEPP att blogga, ingen lust ALLS att blogga :( 
Ni får gärna kommentera och så, då kommer det fler inlägg, det kan jag lova. 
Jag saknar faktiskt lite att blogga, men samtidigt är det lite skönt ;)

Idag tillbringade jag hela för-och eftermiddag på stranden, från 11-15 solade jag, doppade mig för första gången det här året! Var massor med maneter, så jag var inte sådär jätte jätte förtjust i att bada precis.. 
Förutom att jag ojade mig för maneterna o sådär så fick jag en härlig bränna! 
Brun som en pepparkaka nu hahha. Eller ja, det bros väl på hur man ser det.. Jag är nog mer RÖD än BRUN hahha men vi kan väl säga att jag är brun, bara för skojj skull ;) 
Ska ut och sola imorgon igen, TAGGAR att bli BRUNARE :D 
Hatade att sola innan- men det var innan, när jag inte såg resultat. 
Nuså, NU är jag på spår!;) 

Blev ett långt inlägg, sry for that.. 
..Kommentera mer så kommer det mer uppdatering- en och annan bild från dagen osv ;) 

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: japp :)
kram

2012-07-04 @ 22:35:41
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0