Planerna för idag och lite snack om den nya kollektionen

Tjenahoppla! 
-Eller något x) 

Igår var en ganska chill dag, städade hela huset och fixade och donade, satt och läste, läste ut min första engelsk bok på c:a 245 sidor, härligt! 
Blev en lagom trevlig dag, med sol nästan all day ;) 

Idag är planerna
 att vara med polar´n.
Shopping all day, ska köpa nya smycken(ja, jag vet, har alldeles för mycket redan, but I Need MORE). Armband med coola motiv.. Ska leta efter armband med den nya kollektionen, fick nämligen matchande öronhänge igår. 
Okey, ni vet kanske inte vad jag pratar om.. x) 

I alla fall, önskar er alla en RIKTIGT trevlig SÖNDAG, och ett riktigt TREVLIGT slut, on this week!



Denna kollektionen jag talkar about.(bild from google) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0