First Day


Första riktiga dagen
där jag suttit och svarat på kommentarer och fixat och donat med min dator till hands :) 
Jag har haft en chill dag, den har faktikst varit alldeles för relaxande :S 
Imorgon får jag ta mig i kragen och fixa ihop något, såhär kan jag ju inte gå hela dagarna! 

Fick nyss hem papperna om Konfan!:D 
Blev sjuukt glad och nu är det svåra beslutet här... Vad ska man välja?! 
Får inte välja och braka som alla andra får, för som jag förstått det får jag bara anmäla mig till EN ENDA kyrka. Blev riktigt besviken, för både mina kompisar och min bror fick välja mellan flera olika! 
Ska kolla vidare och se vad jag ska välja :) 
Har ni något tips? Ska jag välja sommar-eller vintergruppen?:) 

Ska försöka bättra på min uppdatering. Men just nu tycker jag att 1 inlägg om dan är ganska lagom :) 
Om ni inte tycker det är så roligt så- säg till! 
Öppen för alla förslag, positiva som negativa(haha nej för mig finns det bara positiva!). 
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0