Som ett snöskred fallande ner i full fart

Sett på PA3 nu
- fullkomligt ÄLSKAR det programmet<3
Längtar redan till nästa söndag! :D
Känns som programmen fördubblats, asså, med tiden.
Vet inte hur ni andra som såg det kände angående tiden, men för mig kändes programmet mycket längre och jag är glad över att det var långt :)

Jag har lite sovmorgon imorgon så jag hinner fixa lite med bloggen och resten av läxorna då ^^
Känns skönt att det är söndag idag
- men jag saknar Tippan nåt oerhört<3

Imorgon är en ganska fullspäckad dag
- och det tar emot att säga att bloggen får ta smällen igen.
Jag kommer hem tidigt, men sätter mig ner och fixar läxorna och pluggar till provet på fredag. Senare på kvällen sticker jag iväg och spelar volleyboll
- och efter det är det bara duschen som gäller och sen nanna.
På tisdag har jag nog lite mer tid åt bloggen, hoppas jag iaf :)
Jag ska försöka uppdatera så mycket som det bara går
- men jag är osäker på om jag hinner med alla kommentarer.. Sen kommer statistiken- tyvärr- rasa som en snöskred i full fart, precis som veckan innan.
Ni får vara snälla och vänta, och ni ska veta, jag gör verkligen mitt bästa för att bloggen ska vara så bra som möjligt (Y)
Nu kommer jag stänga ner datorn, så vi får höras imorrn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0