Minnen... <3


Många minnen 2011...
.. Men det största var nog att jag fick ta hand om Sockerpuff och Vanilj.
Världens vackraste schettisar <3
En annan stor händelse 2011 var nog festen jag och min kompis gick på i Augusti.
Sen var 2011 ett allmänt bra år, men jag hoppas 2012 blir mycket mycket bättre! :)
Jag ska detta året:
* Gå på konsert
* Se TWILIGHT filmen
* Tagit året första dopp innan juni
* Tagit minst 10 dopp innan Augusti
* Firat bloggen i Mars
* Sovit i tält/stuga
* Fått höga betyg
* Sommarjobbat
* Gått på ridläger

Sen tillkommer väl fler saker man ska göra, efterhand.
Jag hoppas på att 2012 kommer bli ett GRYMT år! :)

Kommentarer
Postat av: Jackie

sv; Haha, aa. :)

Hur har din vecka varit tills nu?

2012-01-04 @ 17:49:23
URL: http://jackieeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0