Att få en blogg att öka med 57 besökare på en dag... Det är verkligen STORT

Vaknade ganska sent idag, men var ändå uppe till halv tre igår(dock förväntade jag mig att vara uppe till fem på morgonen), så man kan ju inte precis förvänta sig att man vaknar innan åtta iaf.

Idag vet jag inte vad jag ska göra... Meningen att jag ska plugga(läxor till dan efter jag börjat skolan, till den 11). Men jag vill hellre få bloggen i TOPP igen! :D Fatta så kul jag hade igår! :)

Ska stänga ner datorn, kollar statistiken; 62 unika besökare, 49 nya kommentarer(har svarat på alla 49 kommentarerna innan jag sticker:P). Jag är skit glad, skrattar av lycka, BOKSTAVLIGT talat.
Jag åker iväg till några bekanta. Det första jag gör efter maten är att sms:a min kompis och fråga om hon kan kolla hur statistiken ligger, och hur många nya kommentarer jag fått(mitt internet var nere.. DAMN). Fyra nya kommentarer, statistiken ligger då på runt SEXTIOSEX unika besökare! :0 Det är helt sick! Jag fattar lite hur en blogg kan dra sig upp från knappt 20
- till unika SEXTIOSEX besökare! :0
Men fatta så glad jag är! :D
Jag loggar in lite senare. Två nya kommentarer, och bloggen ligger på... SJUTTIOTVÅ UNIKA BESÖKARE! :0 Jag typ skrek av glädje då x)
När jag senare kommer hem visar det sig att bloggen ligger på SJUTTIOSJU unika besökare och allt som allt har jag 56 kommentarer, 49 på ett inlägg och sju på ett annat.. SICK. Men förstår ni hur GLAD jag är? :D
Älskar verkligen er!
Bara för detta ska jag föra över mina nyårs foton och visa er, med glädje. Sista dagen på året 2011 blev en dag jag sent kommer glömma... <3
YOU ROCK, AND YOU MADE MY DAY! :D
Under 2012 har jag ett mål med bloggen... Få den att gå bokstavligt talat i TOPP, för mig alltså. Riva ner förra rekordet och ta guld i nytt rekord.
Få upp bloggen i 100 unika besökare. När det är avklarat; 120 och såsmåningom 150... :P Vet inte om jag kommer lyckas, men bloggen ökade ju med 57 besökare igår, då är det väl inte så svårt att få upp den med ytterligare några besökare(23 besökare för att vara exakt)?
Jag tror på bloggen, att den, med hjälp av er, kan ta sig låångt upp.

Långt inlägg, jag Vet. Men jag vill bara förklara för er, mina unika, underbara besökare, läsare... Att jag är ENORMT glad!
Jag säger som Artisterna om deras fans; Utan er hade jag inte vart nåt.
Utan er hade bloggen aldrig kommit upp i topp, eller hur? ;)
ETT STOORT TACK TILL ER UNDERBARA LÄSARE! :)
1000000 KRAMAR
//Felixiz

Bild från igår ^^

Kommentarer
Postat av: batts.blogg.se

jaa jag ska på läger imorgon, men ssu :) ska vara borta i en vecka :p

2012-01-01 @ 14:12:22
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: anna

sV: alltså ja vene för de va så här att vi drack ju lite å hade as kul vi tre åh sen så blev vi så taggade så vi ville fortsätta till ngt större åh då var en av kompisarna syster på en "fest" som hon sa när vi kom dit var de dött de va typ två som drack ingen musik, deras små ungar va hemma, konstiga människor (verkligen as konstiga) de var så failat verkligenm ja ville ju hem så fort ja kom in liksom så de sög ganska hårt,



åh de låter ju bra de iaf :D!

2012-01-01 @ 14:20:25
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: ida

allt är bara bra! :D och det hade jag, dudå? :)

2012-01-01 @ 14:22:56
URL: http://byida.webblogg.se/
Postat av: MOAA

gott nytt år♥

hoppas du fick en bra start på 2012!

2012-01-01 @ 14:56:10
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0