Om du bara var här..


Om du bara var här, en liten enda stund,
så skulle allt vara bra igen
Bra för du är den som äger The Place
Bra för att allt ornar sig när du är med mig
Bra för att du är min skatt
Bra för att allt bara blir BRA, och inget annat, när du är med
Jag saknar dig så otroligt mycket..
Om du bara var här, så skulle jag skrika av glädje
Glädje för att du rockar @ the Place
Glädje för tiden vi sågs senast var länge sen..
Glädje för att du är min älskade vän..<3
Jag säger det inte ofta, men nu säger jag det..
I Love Ya♥

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Kan jag absolut göra (:

Tack för alla värmande ord, fina Emme <333

2012-02-01 @ 19:06:10
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0