Moffins+ Kanelbullar= Mm gott!


Något jag är extremt sugen på just nu är CHOKLADMOFFINs. 
Eller, varför inte KANELBULLAR. 
Åh sötsug som in i. 

Idag har jag vart med underbaraste Ebba :) 
Vi stack till bibblan ett tag, sen var vi hos mig och pysslade lite. 
I slutet av denna dag gick vi ut och spelade spel på gräsmattan 
- som slutade med att jag satte mig i ett myrbo och det var FRUKTANSVÄRT. 
Nog talat om det. 

Nu sitter jag med en bok till hands, och skrivandet kör igång senare! 
2 sidor MÅSTE jag skriva idag- annars måste jag skriva 4 sidor imorgon. 
Vad gör ni själva ikväll?:) 

Kommentarer
Postat av: kajsa

mums med muffins och kanelbullar :D

2012-08-03 @ 15:48:05
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: dessan :)

choklad muffins är asgott!!!!!

2012-08-04 @ 17:50:54
URL: http://gremlindessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0