Första skoldagen

Var i skolan idag. Nytt schema,  nya tider, nytt nytt nytt. 
Fått tre nya lärare, otroligt nöjd med de jag träffat. Haha vår bildlärare är en från min förra klass´s gudfar eller något liknande. Ganska roligt faktiskt. 
Ny spanskalärare(med hår ner till rumpan!) och en ny Fysik och MA lärare. 
Schemat är jag mindre näjd med hehe.. 
Men det är åttan, det är nytt nytt och nya tag och reglerna är hårdare. BETYG. 
Min tidigaste dag detta året är den dag då jag slutar fem i tre. Förra året var längsta dagen halv tre. 
Det är helt sjukt O.O 
Längsta dagen är i vilket fall som helst 20 över tre. Den dagen heter måndag, och då slutar vi dagen med Matte. Mitt värsta ämne, det jag alltid fruktar för haha. 

Det är i alla fall vad som händer just nu. 
Känner att jag måste städa, baka, läsa, recensera, vara ute, måla, sy.. Men har ingen lust till något av de. Känner knappt ens för att blogga- och då är det allvarligt. 
Ska försöka reda upp detta, såhär kan vi ju inte ha det. Vad gör ni idag?:) 

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Tack så jätte mycket!

Hur mår du idag?:)
KRAM

2012-08-20 @ 16:42:19
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

sv: tusen tack! hihi man blir mer motiverad av alla sötis kommentarer. hihi! Jo jag hinner bara med det nu när jag börjar efter 10 varje dag..

2012-08-20 @ 18:07:04
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0