Det känns i luften


Jag har sagt det länge, och det är flera stycken som har klagat på att jag låter för negativ. 
Men det känns faktiskt i luften att hösten är på väg. 
Imorse var det bara ynka åtta grader, trots att klockan var lite före åtta på morgonen. 
Himlen skvallrar även att nu är hösten nära. Samma himmel som det var förra året någon vecka innan hösten kom. Samma himmel som även visades i början av detta året, då våren kom. 
Ganska intressant det där. Känner för att ta på mig mina benvärmare, min mössa och min vinterjacka och gå ut och gå haha. Men nej, vi ska inte ta förhastade slutsatser- såklart. Jag har faktiskt inte en aning om jag är i närheten av rätt. Hoppas jag har fel! Vill ha mer sommar..! 

Idag vet jag inte vad som händer. Ska nog läsa lite, skriva.. Ja lite sånt helt enkelt! 
Vad ska ni själva göra idag?:) 

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Sv. Tack! Allt bra idag då? :)

2012-08-11 @ 10:46:27
URL: http://topelite.blogg.se
Postat av: Mathilda/mathildasblogg.webblogg.se

Hej! Vill du vara med om att tävla om att bli länkad och dagens blogg? Skriv bara "jag är med" här: http://mathildasblogg.webblogg.se/2012/august/dagens-blogg.html
Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med!:D
Ha en grym dag annars! Kramkram /Mathlida (mathildasblogg.webblogg.se)

2012-08-11 @ 13:17:10
URL: http://mathildasblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0