Det är nu det börjar

Hade första riktiga dagen igår i skolan, en dag som följde schemat till fullo. 
Idag är det tisdag, första idrott- och spanska lektionen. Går hyfsat länge idag. Har lite sovmorgon idag pga att jag inte har min spanska lektion nu på morgonen, haha ;) 
Så det är härligt, får extra tid till det man annars inte hinner med på morgonen. 
När jag kommer hem vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis hinner jag blogga lite :) 
Ha en fortsatt bra dag!:) 

En lite crazzy bild från i våras; you have the answer right in front of you. 

Kommentarer
Postat av: Bella

häftig bild, man får verkligen en "jag är vilse" känsla av den :p

2012-08-29 @ 20:46:04
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0