Nästan helt frisk


Jag stannar hemma idag igen, för att vara på den säkra sidan(annars kanske jag går för tidigt och blir mer sjuk efter det). Men imorgon ska jag iväg till skolan igen!:)
Saknar alla underbara kompisar<3 Hade en härlig diskussion med en väldigt nära vän till mig igår, och det var inte förrän då jag insåg hur mycket jag saknar alla<3
Det som gör så att jag kan stå ut med skolan är att mina underbara vänner finns där, och vänder det negativa till det positiva ^^<3

Idag ska jag ta igen läxorna jag inte kunnat göra för att jag legat och vart sjuk.
Har lite mer ork idag än vad jag hade igår.
Har det här att göra:
Engelskaläxa(imorrn)
Matteprov(Fredag)
Historia(Fredag)

Hade även Matteläxa till imorrn men den gjorde jag klar nu imorse:)
Ha en fortsatt bra dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0