Det finns bara en för mig just nu...

Alla tror att det är barnen som håller ihop familjen. För mig är det inte så. Enligt mig är det DU som håller ihop familjen.
Du gör oss till en familj, lycklig och underbar. Du är MIN familj. Du är i VÅR familj. Du är medlem i vår familj.
När jag kom hem idag, trött och fundersam, så räckte det med en blick, på DIG, för att jag skulle bli gladare och släppa alla andra känslor. Jag började genast tänka på Nizzan och Tippan. Och Paradiset. Allt som håller på att rinna ur händerna på en.. Så ledsen det hela kan göra en... Jag hoppas du inte försvinner från mig... Jag kan vara hopplös, men en sak SKA du veta..
- Jag ÄLSKAR dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0