Utan dig kan jag inte leva..<3

Utan dig kan jag inte leva.. Utan dig kan jag inte andas...
Jag är inte VÄRLDENS STÖRSTA FAN eller en groopie, men jag är bara såå störtförälskad i dig.
Din musik som du skapar.. Din RÖST! Är du född till stjärna? Ingen fråga egentligen, för svaret är så HIMLA enkelt!
Du är en stjärna och din utst
rålning gör mig såå glad!
Jag är inte bra på allt, allra minst det jag behöver vara bra på, men en sak äger jag på, och det är att ÄLSKA dig!

Tror inget annat fan i hela Sverige älskar dig så mycke som jag gör.. <3
DU ROCKAR, PEANUT! :D

Första bilden, tagen från Google. Andra bilden, tagen av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0