Mina inköp från Mässan


Katarina Von Bredow; Syskonkärlek

Lin Hallberg; Vem är du Johanna?

Miranda nalle stickers(båda sidor) 3 st pack

Miranda nalle kort

Korsords penna- Blå

Sist men ABSOLUT INTE minst; världens gulligaste Miranda nalle! ;) Köper en för varje år som går.. x)
För nåt år sen köpte jag denna:

När jag var på mässan mötte jag Monika Hääg(var det så hon hette.?) och tänkte köpa hennes bok- solbarnet- men så gick tiden, och såsmåningom glömde jag.. :( Förra året var hon också där. Coolt.
Sen var det nån som hette Nina Hagen. Och nån sa också att Salem Al Fakir var där. Och sen hade jag tänkt se min idol inom skrivandet- Pia Hagmar- och Denise Rudberg, men vi glömde bort plats och tid.. x)
Men men. Jag är hyfsat nöjd med dagen. Här får ni en bild på solen påvägen hem:

Vad har NI gjort idag dåe? :)

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Värmde den lilla kommentaren så mkt!? :O

Hahah hon va fin jue ;O



Fina grejjer du köpte förresten :)

2011-09-24 @ 23:02:28
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0