!KLAR!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med dessa hemska läxor..! Först gjorde jag svenskan- skrev om Flyghönan- och sen stack jag iväg och handlade en go kall dricka och chokladbulle. Behöver ju socker om jag ska klara en hel läxdag! ;)
Sen så satte jag mig ner med glosorna- spanska och engelska- och det är just det jag har gjort under denna tiden. Jag har nu bara kvar att sätta ihop arbetet om Flyghönan så att jag, innan veckan är slut, kan redovisa det jag gjort. Men nu tänkte jag ta en pause, dricka min dricka, äta min bulle, och sen ska jag sätta mig med en bok och---- Koppla av, ja precis alldeles rätt! :) Nu ska jag alltså göra det, sen ger jag er BRA uppdatering med BRA inlägg. Bara vänta och se! ;) //Felixiz


Kommentarer
Postat av: sara

Vi hade en väldigt jobbig uppsats, jag valde skriva om antiken. och man var tvungen att ha med massa fotnoter -.-

2011-09-26 @ 16:57:19
URL: http://vidadesara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0