Jag tittar ut på landskapet jag lever i, samhället jag är en del av, där innuti...


Sanningen kan komma som ett slag MITT i magen...
.. Det kan göra så OTROLIGT ont att inse sanningen...
.. När jag fick slaget i magen så mådde jag ännu mer sämre än jag gjorde från början..
... Men jag bet ihop och reste på mig, blev stor och vällde mig över dig...
... Jag blev som en orkan som slukar sitt byte...
... Jag sa STOPP, NEJ NU RÄCKER DET...
.. Jag trodde inte jag var redo för sanningen...
... Sanningen som sa mig, att alla ungdomar är som DU, som är så hopplösa och att du inte är den sista jag kommer att få stöta ihop med under livets gång... Att inse sanningen kan göra så OTROLIGT ont, men i efterhand tackar man Gud för att Han förklarade det för en, sanningen och vad som är rätt och fel...
... Just nu känner jag inte så... Men det kanske jag kommer göra om ett år eller så? Vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0