Jag saknar er från hela mitt hjärta.. ♥


Jag var och hälsade på Sockerpuff och Vanilj idag..<3
När jag kom in på gårdsplanen, där de stod, lyfte Vanilj på huvudet och gnäggade. Han gick fram till mig vid staketet och följde mig när jag gick bort från hagen. Jag gick och pratade med ägaren lite, sen gick jag tillbaka till hagen. Vanilj tittade upp igen och vi stod och tittade på varandra. Snacka om att det gjorde ont i mitt hjärta.. :´(
På vägen tillbaka höll jag på att brista i gråt. Minnen, underbara hästar som till en början var omöjliga... Omöjliga drömmar.. Men som blev drömmar som var självklara.. <3 //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0