Godernatter på er:)

Blev besviken på PA, för min TV visade de gamla PA, vilket jag verkligen INTE väntat mig. Visst, kul med gamalt material, men liksom, nytt är ÄNNU roligare! :) Får väl bara vänta och se.
Jag drar mig till sängs nu iaf.. Jag håller på att bli sjuk- igen- så jag är otroligt trött... Någon på den där mässan smittade mig... :( Vi som ska ha prov... Eller var det nästa vecka..? I vilket fall som helst, så behöver jag mina böcker! :o Är behov av det. Men iaf, skit i skolan nu, tänka på sömn och nästa sönda... Då ska jag ge gärnet och bara.. Ja, bara ryka på! :) Gonatt på er, älskar er från hela mitt hjärta! :) Bättre läsare KAN man omöjligt ha! :) <3
Ni är rättvisa, roliga, ÄRLIGA(vet jätte många inom bloggvärlden som inte är de..), och ni är så goa som läser min blogg trots hur dålig den är. Fast, läser vet jag ju egentligen inte om ni gör, men kommenterar BRA gör ni iaf! :)
Natti natti på er! :) //Felixiz



Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Men de hade inte använt sadlen sen de fick den med honom och hästarnas ryggar förändras med åldern så ;) Alltså är den inte använd sen Freddy var 12 och nu är han 18 så ;)

2011-09-25 @ 22:27:52
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0