Drömmar för mig

Jag har många drömar, såsom alla andra.
Jag har lite annorlunda drömmar, jämfört med andra skulle jag tro.
* Att bli författarinna
* Bo på en gård mitt ute på landet 
* Ha en häst och bli precis som Pia Hagmar


Men den drömmen, som jag håller mest kär är;
Att inte bli av med Paradiset. Jag är uppvuxen där, har tillbringat varje sommarnatt vid havet och en påse chips x)
Lekt och hoppat, firat påsk och midsommar där. Byrån blev den första förändringen.
Byrån som jag och mina syskon ALLTID haft i det gamla huset. Men i våras slängde mamma och pappa den i brasan. Jag gick fram, stod och bara stirrade. Med hjälp av denna byrå tog jag ett SUPERVACKERT syskonfoto! <3
Jag fattade inte jut DÅ, att det var början på en STOR förändring. Men nu vet jag vart det hela är på väg att bli. Vart resan är på väg... Beslutet är för hemskt.. Först byrån... Nu hela köret..
Det kanske är svårt för er att förstå, men för mig är det solklart. Den viktigaste drömmen i mitt hjärta var just det... <3


Paradiset på foto med all kärlek- till er, underbaraste läsare! :) <3

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

sv: hahah jag vet faktiskt inte vad de hette :S hahha kram

2011-09-21 @ 17:06:24
URL: http://www.ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Therese ekendahl

Sv: åhh tack kapp det e det :). Men dej lirebljusbrunare e den jag har nu :D

Kram!

2011-09-21 @ 20:39:59
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0