Det kom som en chock för mig..

.. Att just ni 2 haft ett liv före mig. Det borde vara uppenbart, men det känns inte som det.
Det känns som om ni 2 aldrig haft ett liv innan detta, aldrig haft ett liv precis som jag innan. Att ni kommit till min värld nu tycker jag bara är bra, för jag verkligen älskar er och era personligheter! :)
Att se er två vara med andra gör mig oerhört glad, men ändå ledsen.. Så mycket jag missat. Så mycket jag misat och inte kunnat ta vara på... Jag ser er två på fotona, hålla om varandra... Om jag var med skulle jag bara ha förstört den fina, skimrande stämningen.. Kanske kan vi aldrig bli lika fina vänner som ni var med dom... Eller så blir vi bättre vänner<3 Jag hoppas ni inte tycker jag är konstig, för annorlunda är jag. Jag vill inte vara som alla andra. Precis som ni. Ni är er själva, och det är DÄRFÖR jag hänger runt med er 2. Så snälla ni, förlåt att jag inte tagit vara på dom 7 åren jag inte träffat er. Dom 7 åren utan er som jag saknar. 7 år utan minnen med er... Det känns FÖRJ**LIGT. Men nu är vi 4 på spår, och jag känner att NU JÄ**AR ska vi ta tag i detta. Bara ni 2 och jag... <3
Tack För Att Ni ÄR Dom Ni ÄR<3


Dagarna med er 2 kommer bli mitt liv- den bästa tiden i mitt liv!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0