Att längta kan göra väldigt ont

Jag gillar dig. Svårt att se? Svårt att höra? Vet att det är fel, men hur underbar är du bara inte..??
Jag har gått på dina fester, sett ut som ett miffo i alla dessa år. Men när jag slutade sexan.. Ja, du såg jue själv hur det blev. Din blick, vad betydde den? Finns de nåt mellan oss? Eller var det bara en blick som ville övertga dig själv om att man kan förändras, till och med ja? Jag önskar jag kunde fråga dig, men det går ju inte. Att älska nån som inte sagt nåt om dens känslor gör ont. Man går och väntar, väntar. Vad blir det av allt i sluttampen? God smarrig kaka, eller en röra full med smuts bestående av jord, grus och damm? Jag orkar egentligen inte vänta.. Men det är helt okey, för då kan jag fundera över vad jag ska säga till dig när ämnet kommer upp.. Om det nue nån gång kommer göra de villsäga... <3

Först var jag denna personen, mig själv men inte hittat det rätta ännu

Och nu har jag hittat vem jag är, har min egna stil och är den jag är.
Accepterar du detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0