10 Fakta

1. Jag har ridit i 3 år.
2. Jag har aldrig fått rida A-B ponnysarna, för jag har alltid varit för lång. Jag fick börja rida på en stor häst på direkten.
3. Jag älskar att läsa och bara under sommarlovet läste jag ut ca. 30 böcker(c:a 100- 300 sidor i varje).
4. Jag älskar att vara ute på landet.
5. Jag älskar kors.
6. Jag älskar kommentarer(på bloggen) och älskar att kika in på era bloggar.
7. Hästen jag rider just nu är en Storhäst.
8. Jag är kär i min blogg.
9. Jag har varit RIKTIGT hästgalen(skrek så fort jag såg en häst, foto, bild verkligheten..)
10. Jag har tagit hand om två riktigt goa hästar i sommar som jag aldrig kommer glömma...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0