Vad roligt! ;)

Ser att mer än 50% vill att jag bloggar mer- vilket gör mig så otroligt glad! :D
Ska försöka få till lite fler inlägg och framförallt fler inlägg om mycket VARDAG och INTRESSANTA saker! ;)
Hoppas fler vill läsa då :) Om du som läser detta, just NU, inte tycker jag ska blogga mer för att du inte hinner med eller tycker det blir uttråkade, säg gärna till då! ;)
Ska försöka göra alla glada som den rättvisa person som jag är :)
Men än så länge ligger mer än 50% av svaren på MER bloggande, och då fortsätter jag som jag gör med kanske lite mer inlägg om lite mer intressantare saker :)
Har ni läsare haft en bra dag? :)


Kommentarer
Postat av: Tess

sv: Där ser man! En annan hade idrott som favoritämne i skolan! :D Kul att det går bra för dig på slöjden då! :) Idag har jag varit i skolan och bakat med mor..Har inte hunnit med så mycket mer idag . Kram!

2011-10-26 @ 20:47:09
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0