Matteprov + Spanskaprov

Jaa, asså.. Nu är det såhär.. Att jag ska både ha matteprov och TVÅ spanskaprov denna veckan. Och jag kommer då- antagligen- ha fullt upp under dagarna måndag, tisdag och onsdag. Ska försöka blogga lite nån av dom dagarna, men mycket bloggande kan jag inte lova. Jag sticker för idag, ska plugga spanska men kanske även lite mattematik. Så jao, nu blir det att PLUGGA PLUGGA- PLUGGA! Efter det ska jag stirra mig ögonlös på PA. Hoppas det blir kul. Jag blev lite besviken på att de bara sänder repriser. Men jag förstår hur dom tänker. Tror åtminstone det.. x)
De tar och sänder alla repriser, PA 1, PA 2, och sen PA 3 som de spelade in i somras allra sist. Så att man får hum om vad PA hanldar om. Fast asså, jag vet jue redan såe... x) Ajja, Iaf. Ses snart(antagligen tordag... ).

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: hejhej, ska kolla när jag är hemma om dina mail har kommit! :) så fall ska jag svara så fort som möjligt till dig. Har inte kollar vår mail på länge nu,men ska de ikväll! Sen har jag fotograferat bilden själv japp. Kramisar Sandra

2011-10-09 @ 19:22:10
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0