Många läxor där tiden är ett viktigt ämne




Ja, tiden är mycket betydelsefull och det är mycket som måste göras. Jag ska försöka lägga upp lite sköjiga saker för er skull imorgon. Bla en intervju. Det kan jag LOVA er att det ni, det är något man längtar efter! :)
Men aa, jag sitter uppe ett tag till innan jag beger mig till böckernas värld och sen vidare till John Blunds värld.
Imorgon arbetar jag övertid skulle jag tro.
Ska antagligen vara på musiken i skolan lite längre än vanligt. Får se imorrn;) Men så länge;
Ha De Så Gött! <3 //Felixiz

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Hahah fy så sur jag hade blivit xD

Asså jag önskar ibland att mina föräldrar kunde chilla lite... Jag VÅGAR inte gå till dem ibland för jag vill inte att det ska bli värsta grejen... Mamma hade förvisso min tillåtelse att snacka med min mentor, men hon överdrev en aning......

Godnatt, sov gott fina Emme! :D

2011-10-10 @ 22:45:44
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0