Lallalla... Bara jag som känner att jag känner att det känner som pest just nu?

Ja... Jag har nu suttit och gjort ingenting på ett bra tag nu. Imorrn är det skola igen vilket inte känns som världens bästa sak.. Jag känner att det känns pest...
Men  det kanske bara är jag som känner att jag känner att det är så att jag känner att jag känner att det är pest, det jag känner alltså... x)
Det är lite flum kvar i kroppen- men bara lite, LOVAR =)
Datorn laggar som in i... Så jag tänkte lägga av med bloggandet för idag.
Har en liten fråga till er innan jag sticker iväg...
Tycker ni jag bloggar FÖR mycket? Ska jag bara blogga EN gång PER DAG?
Kommentera på, ni VET vad jag tycker om det ju! :D


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: hejhej, jo jag har haft en bra helg! :D <3 kram!

2011-10-24 @ 19:11:53
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Linnea

Jag tycker inte alls du bloggar för mycket, tvärtom!

Du borde blogga mer! :D

2011-10-24 @ 20:16:26
Postat av: Tess

sv: Tack ska du ha! Vad glad jag blir! :) Bilderna gör jag själv men gåtorna är något jag har samlat på mig faktiskt ^^

Härligt o höra! Jo tack ikväll är det mycket bra! :)

2011-10-24 @ 22:44:10
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Johansson

sv; förlåt för super segt svar! men har inte haft datan på skitlänge :(

men jag heter Jesssica (a' så om jag lägger till dig så spelar vi? :)<3

2011-10-25 @ 07:52:11
URL: http://jessicaolympiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0