Klagomål från min del nu igen...

Jag trodde vi var kompisar. Riktigt bra kompisar till och med... Men oj så fel man kan ha...
... Snack bakom ryggen...
... Kommentarer hit och dit som gör mig så otroligt ledsen..
... Elakhet...
... FALSKHET.
Allt detta håller ni på med. Jag har börjat tröttna. Detta håller på VARJE dag. Jag orkar inte längre!
Ni påpekar det ena efter det andra om mig och mina vanor. Jag HATAR det ni håller på med!
Jag blir så himla ledsen, gråter på vägen hem från er. Jag vill inte att det ska va såhär. Inte längre. Aldrig mer.
Jag ger förslag på dittan och dattan som man kan göra. Får skit tillbaka.
En av er säger att ni bara är "ärliga". Men vetni, ÄRLIGHET kan SÅRA folk! Hur hänger det ihop?
Ni säger; " Vi talar bara sanning! Eller hur är det bra! Du får veta sanningen bara!".
Då säger jag nu till er: NÄMN NÅN GÅNG SOM JAG HAR VARIT ELAK MOT ER! Jag har inte varit taskig mot er NÅN gång!
Men ni ska kommentera allt jag gör, hålla på och göra mig så jävla ledsen! :(
Jag öser kommentarer, fina ord, över er. Varje dag. Fint! Åh, vad snygga! Jag tycker du är riktigt begåvad! Du kanske vill bli det..? Eller det kanske..? :)
Och så ler jag för det mesta. För visst är det så, att man blir på bättre humör när ens kompisar, omgivningen, är på bra humör? Det är verkligen så! Så respektera allt jag gör, den JAG ÄR!

Klagomål från min del... Men jag blir så trött på såna som ska kommentera, påpeka saker HELA tiden!
Tack för mig,
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0