Ingen Tippan idag...

Ja jag hoppade över ridningen idag.. Var alldeles trött imorse efter att bara fått sova 5-6 timmar. Dessutom hade jag inga bra varma kläder att ha på mig när jag rider. Mamma och jag ska bege oss och köpa varma kläder nån gång i veckan, så att jag kan koncentrera mig på häst arbetet istället för kylan...
Idag ska jag istället vila upp mig, eftersom jag ska upp sju imorgon(kanske halv sju). Tidiga morgnar nurå! ;)
Asså bara för att det är lov betyder det inte att man kan slappa hela tiden liksom :)
Jag kommer ha FULLT upp hela veckan. Mitt schema:
Måndag: Pyssel med en kompis från nya skolan, halv 10-16.
Tisdag: Filmdag med två kompisar från nya skolan, eller en heldag på varuhuset och köpa hästgrejjer.
Onsdag: Pyssel dag, halv 10- 16.
Torsdag: Kompis från gamla skolan.
Fredag: Skolarbetes dag.
Lördag: Fira Halloween eller nåt och tillbringa dagen i stugan.
Söndag: Ridning och förberedelser inför skolan.
Så¨jao... Ni ser, inte mycket fritid precis... :/ Tyvärr. Hade behövt det. Skulle behöva en dag med bästisen och bowla också... DAMN. Får inte ihop det :(
Men aja... Nu ska jag ta och blogga, rita och städa lite. Chilla lite typ :)
Enda dagen man kan göra det typ innan lovet sätter igång ;)

Vad ska NI läsare göra idag? :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0